Повернення та обмін

 

1. Загальні положення

1.1. Повернення або обмін Товару, отриманого в пункті самовивезення Гала-Маркет, а також повернення грошових коштів за такі Товари здійснюється у пункті самовивезення Гала-Маркет за місцем отримання Товару відповідно до порядку та строків, зазначених у цьому розділі Угоди.
1.2. Повернення або обмін Товару в регіонах з доставкою лише поштовими відправленнями здійснюється за допомогою поштової доставки.
1.3. Для здійснення повернення або обміну Товару Вам необхідно надіслати відповідне звернення до Служби клієнтської підтримки Гала-Маркет за адресою info@gala-market.com.ua. Розгляд заяви провадиться Гала-Маркетом протягом 7 календарних днів з моменту її отримання.
1.4. Повернення коштів готівкою здійснюється в пункті самовивезення за місцем отримання Товару при пред'явленні паспорта та Товару, що повертається. В інших випадках кошти будуть відображені на Вашому балансі в Особистому Просторі лише після отримання Гала-Маркетом Товару, що повертається. Повернення коштів за Товар у спосіб, застосований Вами при його оплаті, здійснюється за Вашим зверненням до Служби клієнтської підтримки за адресою info@gala-market.com.ua.
1.5. Ви погоджуєтесь, що при частковій відмові від Товару, якщо він є частиною комплекту або багатотомного видання (наприклад, книга в 2-х томах), повернення або обмін Товару здійснюється лише у повному комплекті.
1.6. Ви погоджуєтесь, що відмінність фактичних елементів дизайну, включаючи, але не обмежуючись кольором, формою чи оформленням Товару, від заявлених в описі на Сайті не впливає на його якість та не є порушенням умов Договору. Ви також не маєте права відмовитися від Товару належної якості, що має індивідуально-визначені властивості, якщо такий Товар може бути використаний виключно Вами.
1.7. Цим Ви поінформовані, що Гала-Маркет розглядає претензії, пов'язані з неналежною якістю друкарської продукції, тільки у випадках, коли така продукція містить прихований (друкарський або виробничий) дефект.
1.8. Цим Ви поінформовані, що під прихованим дефектом визнається:

 

  • перевернуті, пропущені, переплутані сторінки;
  • дзеркальне розташування тексту чи ілюстрацій;
  • некомплектність та непослідовність елементів блоку;
  • незапечатані сторінки, крім передбачених («білі» листи);
  • непродрукування (втрата елементів зображення), «блідий друк», здвоєний друк;
  • склеювання сторінок та пошкодження тексту або ілюстрацій під час розкриття;
  • зрізаний край тексту або ілюстрацій на полосі («зарізані» текст або ілюстрації);
  • текст або ілюстрації «пішли» в корінець;
  • неправильна вставка блоку в обкладинку, блок перевернутий, «чужий» блок;
  • дефекти припресування плівки (ламінація), відшарування та прориви плівки.

 

1.9. Прихованим виробничим дефектом є відсутність необхідних елементів, а також наявність зайвих непотрібних компонентів, які можуть спричинити шкоду, незручність або утруднення при використанні книгодрукованої продукції..
1.10. Ви поінформовані та згодні, що Гала-Маркет не розглядає та не приймає претензії, пов'язані з Товаром, що має сліди використання, включаючи, але не обмежуючись, пошкодження зовнішнього або внутрішнього вигляду (подряпини, збиті кути, рвані або брудні сторінки), зламані чи розколоті частини, деформація або випадання книжкового блоку, у разі коли зазначені в цьому пункті пошкодження були виявлені після передачі Товару Вам.
1.11. Всі питання щодо повернення або обміну Товару Ви можете задати в Службу клієнтської підтримки за адресою info@gala-market.com.ua. 

2. Повернення Товару належної якості

2.1. Ви маєте право повернути Товар належної якості протягом 14 календарних днів, не рахуючи дня передачі Вам Товару, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також документи, що підтверджують факт та умови купівлі даного Товару на Сайті Гала-Маркет.
2.2. Повернення коштів за Товар належної якості, за винятком витрат Гала-Маркет на доставку Товару, буде здійснено не пізніше ніж через 10 календарних днів з дати Вашого звернення до Служби клієнтської підтримки за адресою info@gala-market.com.ua.
2.3. У разі якщо Користувач, обравши готівку як спосіб оплати Замовлення, при передачі йому Замовлення повертає та не оплачує Товар належної якості на суму понад 40% від загальної вартості Замовлення, Гала-Маркет залишає за собою право надалі відмовити Користувачеві у можливості оплати Замовлень готівкою та приступати до формуванню та доставці Замовлення для такого Користувача лише за умови попередньої оплати Замовлення Користувачем.

3. Повернення або обмін Товару неналежної якості

3.1. Ви маєте право повернути або обміняти Товар неналежної якості на аналогічний не пізніше ніж за 20 календарних днів з дня отримання Вами Товару.
3.2. Повернення грошових коштів за Товари неналежної якості буде здійснено не пізніше ніж через 10 календарних днів з дати Вашого звернення в Службу клієнтської підтримки за адресою info@gala-market.com.ua.
3.3. Ви можете обміняти Товар неналежної якості на аналогічний. У випадку відсутності аналогічного Товару, повернення грошових коштів, сплачених за товар неналежної якості, здійснюється не пізніше 10 днів з дати Вашого звернення в службу клієнтської підтримки за адресою info@gala-market.com.ua.

Умови доставки

УКРПОШТА

  • БЕЗКОШТОВНО до відділення - від 200 грн
  • Відправка - 2 рази на день

НОВА ПОШТА

  • БЕЗКОШТОВНО до відділення - від 600 грн
  • БЕЗКОШТОВНО на адресу - від 3000 грн
  • Відправка - 2 рази на день
  • До 200 грн - тільки по передоплаті
  • Пакуємо самостійно

DELIVERY

  • БЕЗКОШТОВНО до відділення - від 300 грн
  • Відправка - кожен день
  • Тільки по передоплаті
*** Безкоштовна доставка не розповсюджується на плакати, офісну бумагу, дитячий транспорт та меблі